Thursday, 3 January 2013

meRapu

keadaan hati sendiri pon aku xthu..ya Allah,spnjg 3 bulan nie,i try my best to be the best for my own life..the person that i think i should forget,alhamdulillah..dah hilang dr ingatan.it is hard enough when i try to erase DIA but in the same time i have to face my friends that keep reminding me!!but,Allah know the best for me.HE created the best person for me to be by my side..to be my crying shoulder,to be the person that will wipe my tears and most important is to be my imam..alhamdulillah..i do not know who is the guy..and i also dont know when it will happen..but i do pray to Allah to give me the best person..

  When im saying that ''the person that i think should forget'' not refering to my ''boyfriend'' ke ape..i xpenah ade crush,xpenah ade boyfie dan insya Allah xkan ade sampai kawen..kalau boleh ''couple after marriage'' is my aim..amiinnn..the person that i think i should forget tu adalah..em..em..xdelah..haha..betull..siries..<3

  tapi kenape post bende mcm nie? ? ? sbb nie nk bg jwpan dkat ''org-org'' yg kerap kali kali bertanya ttg hidup aku..ergh..yg  mcm post sblum nie la.yg pasal tunang-tunang bgai..haha..macam kelaka pulak dorang nie..okay!!i think it is enough..dAaaa<3

Tuesday, 1 January 2013

kHitbah (tunang)

    even me myself do not know what is happening !!!..sape la yang banyak sangat air liur bawak berita mcm nie.i'm NOT engaged with anyone lah !!!NOT enganged dan xkan bertunang dengan sape2 la dlam mase terdekat nie !!!ape kejadahnye nak tanya2 siap.siap ckp lg kene berteman ble keluar la sbb tkut ade yg lain dtg ambik..choii !!ap nie ??aq punye mkn pun mak aq tanggung lagi..huh !!
 
  err . . .memang agak kasar ayat di atas..sumpah!sangat terkilan dgn ap yg tersebar 2 3 hari nie..Allah .!i can't close their mouth tp aq mnx  sangat..bende2 mcm nie org xbuat maen..suka-suka je dorang nie..kang bile bende nie tersebar xpasal2 yg bru nak usha xjd nk usha..peh-lis lah !!i'm not too desperate lah..org yg ade kapel pon xtunang2 lg.ni aq ??yg marka pun haremmm nak ade..uishhh!!mntak jauh la..

  bukan nk tolak bende2 mcm 'double' mcm nie but i'm not ready yet...urghh!!stop this news!!xsanggup nk dengar org duk berite bnde bukan2..mmg telah DIMAAFKAN org2 tersebut tp i hope the news will stop immediately..thu kat ayah aq kang..err..memang xleh bayang la kan..

 so sorry kalo yg membace nye terase..emo tahap cipan kot malam nie..kbai..assalamualaikum *love*